Отправлено: 17.06.08 22:28. Заголовок: Tony пишет: какие ..
Tony пишет:
цитата:
какие имеешь ввиду?
да разные.. из фаны например, или бобсикова барсата недавнего.. харррошие песенки.. что-то гложут меня сомнения, что Саня на что-нить подобное сподвигнется, но хто его знает? было бы антиресно.. Tony пишет:
цитата:
вот она: Jabse - Big Brother
вай! за песенку спасибки, чудненькая такая, спокойная, уютная, как и Санек.. Но что-то маловато там дождя-то.. ишшо хочецца..
Отправлено: 01.07.08 21:31. Заголовок: Tony пишет: Шилпа п..
Tony пишет:
цитата:
Шилпа простудилась на съемках The Man после того, как неоднократно промокала под искусственным дождем для песни с Санни Деолом .
Доплесалась девочка Tony пишет:
цитата:
а то в недавнем Санькином Big Brother была полу-дождевая "Piya Jabse" с Прияшей, так там все больше Приянке пришлось холодный душ принимать, а Саня в этот момент спокойно стоял себе под навесом и только руками показывал, мол, глупый женщина, куда тебя понесло?!
Моя под сталом.
Tony пишет:
цитата:
Шилпасей, думаю, будет нечто похожее, фильм то Санькин, а он с молодых лет оч не любит дансы под дождем, слишком мокро, грит ...
Но зато как эффектно смотрятся эти танцульки дождевые, а Приянке не привыкать плясать под дождиком. Это она уже проделывала и с Акшаем и с Бобсом.
It’s a known fact that the writer of Apne, Neeraj Pathak will be co-directing a film with Sunny Deol titled ‘The Man’. Sunny was quite impressed with the script written by Neeraj Pathak and decided to produce as well as co-direct it under his banner of Vijeta Arts.
But before this film Neeraj is starting another film again starring his favourite actor Sunny Deol. “That film is titled Right or Wrong and will also star Irrfan Khan, Konkona Sen Sharma and Isha Koppikar in it”, reveals Neeraj. “I’ll also turn a producer with this film. This will be the first film under my production company Icon pictures where Kishan Chaudhary and I are partners.”
But a more interesting fact about the film is that Subhash Ghai is co-producing it under his banner of Mukta Arts. “Yes, that’s true”, confirms Neeraj. “Subhash Ghai and I go back a long way. I started my career as a scriptwriter with his film Pardes. And today he is co-producing my film. It’s really a nice feeling. I started as a writer for Subhashji and now we are partners”, smiles the writer-turned-director.
But how did this association happen? “Subhashji saw Apne and liked my work. He approached me while I was already working on Right or Wrong. We met and he decided to produce this film in our first meeting itself. Working again with Subhashji is like a dream come true”, explains Neeraj Pathak.
So what is Right or Wrong about? “Right or Wrong is an action thriller; rather you can call it a mind game thriller. In our life sometimes we have to choose between right and wrong. Things that are right for you can be wrong for others and vice versa. This film is about situations that compel us to take these decisions”.
So with two films in his hands, how does his schedule seem to be in the coming months? “Right or Wrong will start in September while The Man will begin early next year in January”, says Neeraj. “Apart from this I will also write the script for Anil Sharma’s forthcoming film which will be comedy thriller. He plans to start this film in June next year”
… About having Sunny Deol in his film Director Neeraj Pathak tells us, "After the successful film Apne I narrated the story of "Right yaaa wrong" to Sunny Deol and the story really excited him a lot. He quite liked the film and was impressed by the freshness of it. He happily accepted to work in the film and gave consecutive 3 months' dates to make the film from start to finish.
About the story Director Neeraj Pathak says, "The film is an out and out thriller and will be liked by all age groups. Sunny and Irfan, both are playing the role of police officers, where as Konkana Sen Sharma plays a lawyer. Isha plays the wife of Sunny in the film. Both the characters played by Sunny and Irfan are well highlighted in the film and the audience shall certainly like it. "
He furthers says, "This film is not like a routine police officer thriller but is very different from the normal league. It has a social message, emotions, fear, threat, love and hatred. In short it is a blend of various emotions presented in a very mild manner that will really attract the audiences. Not much can we talk about this scene as this scene is a very important turning point of this thriller film and the story will be revealed if we say much. When time comes we will talk about its story".
Being a thriller what are the songs of the film like?
"The film has a very great story line and every song corresponds well to the incidents that they are shot at. Thanks to Mr. Subhash Ghai for his personal attention to the songs that we have managed to get a set of 5 good songs in the film. The music is being made under the supervision of the great music lover Mr. Subhash Ghai and this is the reason that I am very confident about the music in my film."...
15 ноября 2007-го года Санни Деол выполнил рискованный трюк, прыгнув с 19-го этажа здания в Мумбаи для фильма Right Ya Wrong.
Это была сцена, в которой Санни преследует злодейского персонажа в исполнении Aryan Vaid, сначала вниз прыгает Арьян, а за ним следует Санни.
Нирадж Патхак: "Когда я поднялся на 19-тый этаж и посмотрел вниз , то немедленно сказал о необходимости использования каскадера для этих съемок, но Санни настоял на том, чтобы не использовать ни дублеров, ни последовательной съемки с дальнейшим использованием компьютерной графики, поскольку это лишит сцену подлинности."
(канеш-канеш… хлебом не корми, подавай реальное падение)
"Первый раз в истории Индийского кинематографа мы использовали технику, при которой камера следует вниз вместе с падающим актером все 19-ть пролетов."
Sunny Deol performed a daredevil stunt by jumping off the 19th storey of a building in Mumbai for his Neeraj Pandey directed, Right Ya Wrong.
Writer – director of Right Ya Wrong, Neeraj Pandey told us, "We were shooting at the top of Tia Park, which is located near the Country Club in Andheri. This scene had Sunny chasing the main villain of the film, Aryan Vaid and as Aryan jumps down the 19th floor of the building;
Sunny's character too is shown jumping behind him. For taking the shot when I first reached the 19th floor I was petrified seeing down and immediately insisted both my actors to use a stunt man for the shot. But Sunny insisted that he wanted to use no duplicates nor shoot the sequence using computer graphics because then the authenticity of the scene would have gone away. I then made sure all the requisite safety measures were taken for the risky shot."
"For the first time in Hindi cinema history we used a technique wherein the camera also fell 19 floors side by side along with the actors doing the stunt. A special cage was prepared which had the camera. Both Sunny and the camera came down together and we got the perfect shot in just one take. Similarly for Aryan who too performed this risky stunt. The entire unit gave both the actors a standing ovation after they completed their stunt. It was shot on November 15th."
Justifying the unusual title, Right Ya Wrong, the Apne writer turned filmmaker Neeraj tells us, "It is an action film with Sunny playing the role of a person whose character faces such a situation in his life when he takes certain decisions which appear right to him but wrong to others and similarly some decisions he does not which he feels are wrong but others feel they were right."
Right Ya Wrong, jointly produced by Subhash Ghai's Mukta Arts Ltd. And Ikon Films also stars Irrfan Khan, Konkona Sen Sharma, Ishaa Koppikarand, has music by Saawariya fame, Monty Sharma and is slated for a April-May release.
Neeraj meanwhile is also co-directing Sunny's home production with the Apne star, The Man, which he says will be the one of the best action films on par with Hollywood films. It stars Shilpa Shetty opposite him and is being planned to be shot across Europe soon."
It was just very recently, for Sangeet Sivan's Ek: The Power of One, that Sunny's younger brother, Bobby had jumped off a 14 th storey building. The elder brother it seems is following his younger one's footsteps.
В качестве съемочной площадки выбран пятизвездочный отель в Джуху, Мумбай… повсюду охрана… кроме режиссера на съемочной площадке присутствует продюсер, это его дебютный проект и он полон энтузиазма…
(а потом разговоры: куда ушли деньги ? Если они интерьер дома полицейского снимают в пятизвездочном отеле … )
Сцена начинается с Санни, сидящего вместе с ребенком в жилой комнате.
Входит Конкоша с бумагами в руках. Она проводит диалог с Санни и покидает комнату.
Сразу после ее ухода появляется Ирфан, между ним и Санни происходит очень бурный разговор. Прежде чем покинуть сцену, Ирфан говорит: "Твоя следующая встреча будет не с другом, а с офицером полиции."
Звучит: "Снято!" И все приступают к обсуждению следующей сцены.
It's not a very easy task today to find good shooting locations for a film as a location once shot in a film gets exposed and becomes a prime location for yet another film. Thus this does not provide variety to the audiences and they seem not very interested to watch the film with the same locations. But today the big budget films of Bollywood have found out a good and feasible solution to this problem; yes that is creating their own sets.
Recently the same strategy has been used by Producer Kreeshann Choudhary and Neeraj Pathak for their upcoming film named Right Yaa Wrong. The set is created at a five star hotel in Juhu, Mumbai and the set appears to be nothing less than a big mansion. The hugeness of the set is resembled by the fact that it has a big swimming pool in it. The set is fenced by walls on all the four sides and there is a security guard available on each door entrance.
The security guards are safe guarding the set and each one of them is carrying a walky-talky for emergency situations. With the available security and the set up, it is not only impossible for any human being to enter the place without permission; but also very difficult for even a sparrow to get in to the place. All this is done because the producers and the director of the film are shooting important scenes of the film with super stars of Bollywood like Sunny Deol, Irfan Khan, Konkana Sen Sharma and others and they do not want any kind of distraction or disturbance during the same.
This mansion has a big living room as a part of the set where the shooting is going on. The scene starts with Sunny Deol sitting with a child in this living room. Konkana enters the room with some papers in her hand. She has a dialogue with Sunny Deol and then she leaves the room. Immediately after she leaves, Irfan Khan enters the room and Sunny and he have some furious discussion.
Director Neeraj Pathak has been taking care of the entire shoot along with Producer Kreeshann Choudhary. Even though it is the debut film of Producer Kreeshann Choudhary, he seems to be so enthusiastic and in control of the entire working of the film.
Coming back to the scene, Irfan Khan speaks to Sunny Deol and tells him "Your next meeting would not be with a friend; but will be with a Police Officer" and leaves the room.
The shot is Okayed by the director and then they move on to discuss the next shot with the cast and the crew….
Отправлено: 06.07.08 06:53. Заголовок: На сайте www.b..
На сайте www.buzz18.com сценарист и режиссер Нирадж Патхак выкладывал свой дневник работы над «Right Yaa Wrong», начиная с 03 декабря 2007-го и заканчивая 28-м апреля 2008 г.;
после ознакомления с этим эпистолярным опУсом, Нирадж представляется дядечкой словоохотливым, эмоциональным и склонным к восторженности.
Особенно он норовит превозносить Саньку, расхваливает на все лады: от Саниной игры и до его костюмов .
(Самые занятные части его записей немного перескажу, немного процитирую.)
"Когда я представил историю Right Yaa Wrong, Санни первым делом спросил меня: кто будет играть второй характер? второго героя? Мы обсудили много имен и … Санни- джи предложил Ирфана."
(а Саня явно не боится конкуренции, взять в напарники Ирфана - это Вызов)
"Я знаю Ирфана довольно давно. Мы работали вместе, он играл очень интересную роль в фильме по моему сценарию Ghaat. Фильм не сработал в прокате по многим причинам, но работа Ирфана была превосходна.
Мы встретились и я представил ему сценарий Right Yaaa Wrong. Ирфан оценил сценарий, но роль Санни Ирфану понравилась больше. … Итак, несмотря на мои заверения, Ирфан отказался от роли.
Я был в шоке! Как мог кто-либо отказаться от такой роли? это был прекрасный характер … но …
Я начал обдумывать другие кандидатуры и встретился с Кей Кей Меноном, он сразу же согласился. Итак, я начал подготовительную работу к фильму, но контракта с ним не заключил.
За 15 дней до начала съемок и до подписания контракта с ККМ я позвонил Ирфану снова и сказал:
"Запомните мои слова, вы не разочаруетесь в этом фильме. Он будет вехой в вашей карьере. Вы можете потерять один из лучших фильмов в вашей жизни."
(в общем, Нирадж уговорил таки сомневающегося Ирфана подписаться на фильм)
When I narrated the story of Right Yaaa Wrong to Sunny Deol, the first thing he asked me was, "Who would play the other character?" We discussed a couple of names and then Sunnyji suggested Irrfan's name.
I knew Irrfan since a long time. We had done a couple of shows together. He even did a very interesting role in a movie which I wrote, Ghaat. The movie did not work for many reasons but Irrfan was excellent in that film.
We met and I narrated him the script of Right Yaaa Wrong. He liked the script but he liked Sunny's role more than his. One more meeting later, he was still reluctant. You will be surprised to know that he was insecure to act opposite Sunny as he felt that Sunny had a better role. So, in spite of my assurances, Irrfan refused the role.
I was shocked! How could anyone refuse the role? It was an excellent character and no way lesser. But…
I started thinking about other actors and met Kay Kay. He loved the script and agreed to do the film immediately. So, I started pre-production of the movie but had not signed him as yet. And you won’t believe it, just 15 days before starting the shoot and just before signing Kay Kay on the dotted line, I called Irrfan again and said to him, "Mark my words, you will repent not doing this film. It will be a landmark in your career. You are losing out on one of the best films of your life." Irrfan got hooked. My supreme confidence amused him and asked himself, "Am I really losing out on one of the best films of my career?"
He called me and in this meeting with him I had nothing to lose. There was fire in my belly and I gave him all the confidence that I would do justice to his character, and he agreed.
Most of the time, I have seen that when you want something to happen and if it does not happen, you let go… And then it happens. It is really a dream cast for me. You need to see it to believe it! Two fire brand intense actors blazing on the screen in 2008 summer.
Everything about Right Yaaa Wrong was happening right and how we got the showman Subhash Ghai to be with us is another very interesting story. Wait for the next update.
"После этого следующим моим шагом был подбор актрис. Первой пришла мне на ум Иша Коппикар. Почему Иша ? - спросили меня друзья и коллеги… "
а потому, что Нирадж находит ее многоплановой, грит, она может играть как обычную индийскую девушку, так и гламурную диву. Иша похвалила сценарий и роль, и согласилась без промедления.
(еще бы она затеяла отпираться, ее и так мало куда зовут.)
"Другая замечательная актриса - Конкона Сен Шарма … все были заинтригованы моим выбором и вместе с тем советовали мне привлечь коммерчески жизнеспособную героиню. " (А Конкоша, значит, в коммерческую успешность не вписывается. Ню-ню … )
Но подобные разговоры не поколебали уверенности Нираджа и его веры в ценность таланта.
"Конконе сразу понравился сценарий, но она беспокоилась о том, как впишется в коммерческий проект. Так же как и Ирфан, она взяла время на раздумья, но после двух-трех встреч согласилась окончательно."
(Складывается ощущение, что говорливый дядечка Нирадж просто уболтал Ирфана и Конкошу .)
After signing the lead male cast for Right Yaaa Wrong, the next thing on my agenda was to cast the leading ladies for the film. The first name that crossed my mind was Isha Koppikar. Why Isha, was the question. I had to answer this question to many of my friends and associates.
Isha is a fine excellent, artiste and she can carry herself in any kind of role from a simple sober Indian girl to a gorgeous glam girl. I feel Isha has an amazing face and she can speak volumes just by looking at you. She just looked my character. I met her and narrated the script. After my narration was over, she only said three things to describe the film, "Superb, excellent, crisp thriller". She was game for the role!
Another fine artiste is Konkana Sen Sharma. When I thought of casting her, everybody was amused and most of them suggested me to go for a commercially viable heroine.
They argued with me, stating this cast will confuse the cinegoers whether Right Yaaa Wrong is an art film or a commercial one. Various suggestions and opinions were expressed, but I was convinced about my choice. I personally believe that a great performance adds value and not just a big name.
Konkana instantly liked the script but in spite of it, she was apprehensive on whether she would fit in this commercial set-up. Like Irrfan Khan, she took time to sign on the dotted line. But after two to three meetings, Konkona came on board.
Let me tell you the fact that all directors go through troubled waters when they want a particular artiste to play a certain character, and the artistes take their own sweet time to say yes. This time in between is always very frustrating.
At the end of the day, I am grateful to God that I have my desired dream cast and I am ready to roll my film, Right Yaaa Wrong.
"Санни присоединился к нам после своих съемок в фильме Heroes. Наш первый съемочный день проходил посреди моря на барже. Санни играл полицейского одетого по гражданке. В этой сцене он был в повседневной одежде и светло-коричневом пиджаке … Должен сказать, он смотрелся потрясающе." (ничего себе комплименты, и так всю дорогу )
А дальше Нирадж разводит совсем уж полнейшую дипломатию:
When Irrfan met Sunny, Irrfan could not stop but praise Sunny all the way. He complimented Sunny for his performances in films like Ghayal, Damini, Gadar Ek Prem Katha and Apne.
While Sunny went all out complimenting Irrfan for giving Indian talent global recognition in the film festival circuit. They bonded so well on the first day of shoot that they were chatting with each other whole day … "
(что-то вызывает у меня сомнения эта сцена с произнесением взаимных похвал и полного перечня заслуг перед индийским кинематографом)
Sunny Deol joined us after the shoot of his film Heroes. Our first day of shooting was mid-sea on the barge. Sunny was to play a cop in civil dress. That particular scene required him to be dressed in casuals with a light brown jacket and shades. I must say, he looked stunning.
It was truly commendable to see two powerhouse actors performing together (Sunny and Irrfan Khan), although both come from different schools of acting.
Moreover, it was really a great feeling to have Sunny on the sets of Right Yaaa Wrong and to see a star appreciating another star.
When Irrfan met Sunny, Irrfan could not stop but praise Sunny all the way. He complimented Sunny for his performances in films like Ghayal, Damini, Gadar Ek Prem Katha and Apne.
While Sunny went all out complimenting Irrfan for giving Indian talent global recognition in the film festival circuit. They bonded so well on the first day of shoot that they were chatting with each other whole day, which left me insecure, as I needed to finish my shoot!
"Санни и Ирфан играют хороших друзей и сюжет картины строится на конфликте между ними. …
…Санни - это актер, который попадает в характер своего героя с первого дня съемок и следует ему до самого их завершения. Санни не готовится к своим сценам заранее. Он живет своей ролью."
When I saw Sunny and Irrfan performing for a scene together, I could feel the impact they would create on screen, I would like to narrate an incident, which took place on the sets of Right Yaaa Wrong. Sunny and Irrfan play good friends in the film and the plot deals with a conflict between them, Irrfan being a serious and aggressive actor wanted to give his best. He did not want Sunny to overshadow him.
I saw Irrfan getting in to the skin of the character discussing and preparing to give his best. On the other hand Sunny was calm and composed. I thought Irrfan might give a brilliant performance. It's a human tendency that one starts comparing the two actors when both are equally good.
It was time for a 'take' and guess what, it turned out to be an excellent shot. One thing I'd like to share about Sunny… the actor gets into the character from the very first day and follows it up till the end. He does not prepare for his scenes everyday. He lives the character.
That particular scene is the most significant part of the film, as it is the turning point of the film and somewhere deep down, I realised Irrfan was feeling insecure. But he gave his best shot and everyone present on the sets was moved.
"Сцена, в которой персонаж Санни хочет женить своего друга …
в отличие от Ирфана, Санни никогда не употребляет алкоголя. Но Санни сыграл так, словно он регулярно выпивает. Я пошутил, что это у него в генах, так как его отец прекрасно смотрелся в таких сценах. Санни ответил, что сам он не пьет, но наблюдал, как люди ведут себя после выпивки. Его перформанс в этой сцене похвалили все, включая Ирфана."
I had finished almost 80 per cent of shooting Right Yaaa Wrong. And that's when I realised that I needed to shoot one more scene with Sunny and Irrfan, wherein I could establish their relationship and bond with each other in the film. And more so as I did not have their combined dates together!
I did not have much time on hand, so I decided to pen down the scene. A thought crossed my mind on the powerful performances by actors like Dharamjiand Amitjji. They've delivered their best performance of acting like a drunkard in yesteryear films, if you remember the 'Suicide, Suicide' scene from Sholay and Amitji's scene from Sharabi and Satte Pe Satta.
I was sitting with my writers Girish Dhamija and Sanjay Chouhan but somehow we could not get to write the scene right. I almost wrote four to five drafts but it was just not happening. We also cancelled the shoot twice.
So, one fine moment I just decided that we shall simply roll the camera, as it was the last day of their combined dates. I had prepared myself to shoot and I was ready with whatever it took to finish the shoot that day itself. I just put a wide shot and briefed both my actors that they needed to act like drunkards.
In that scene, Sunny's character wants Irrfan’s character to get married, and surprisingly we had no script in hand, but both knew what they were supposed to do! We started filming the scene casually.
Although Irrfan drinks, Sunny has never tasted alcohol. But the way Sunny performed was as if he's a regular drinker!
So, I joked that it must have come from his genes since his father was great in those scenes. Sunny replied saying that he has never drunk alcohol but has observed how people behave after drinking. He just went with the flow and after the scene got over everybody including Irrfan, the whole unit and me clapped on his performance.
Отправлено: 06.07.08 10:57. Заголовок: Tony Ааааааа!!!!!!!..
Tony Ааааааа!!!!!!!!!!!!!!! Шпасиба!!! Даже не могу дочитать до конца от переизбытка эмоций... Какая кинааааа!!!!!!! Ну я знала кой чё, и жду его, но такие подробности.... аааааа................. Tony пишет:
цитата:
Выход Right or Wrong планируется на сентябрь 2008-го.
ну-с.... посмотрим... все может быть. (а может и не быть ) Tony пишет:
цитата:
Санни настоял на том, чтобы не использовать ни дублеров, ни последовательной съемки с дальнейшим использованием компьютерной графики,... камера следует вниз вместе с падающим актером все 19-ть пролетов."
мама.. какой ужасссссс...... я ж помру не долетая до земли.. Tony пишет:
цитата:
говорливый дядечка Нирадж просто уболтал Ирфана и Конкошу .)
дивный дядечка! Памятник ему.. Tony пишет:
цитата:
вызывает у меня сомнения эта сцена с произнесением взаимных похвал и полного перечня заслуг перед индийским кинематографом)
Шо, не можешь себе представить Ирфусика и Саню, расшаркивающихся друг перед другом аки кукушка и петух?
Как думаешь, это у них семейное? От кого повелось?
да это, скорее, даже ментальное, индусы же в принципе все - "южане" - расслабленные, несобранные, неорганизованные. У них даже девушки из подтанцовки синхронно двигаться редко когда умеют .
А Деолам впридачу еще их эмоциональность (чрезмерная даже по индуйским меркам) мешает разумно созидать. Саня вон как рванул своего Мэна снимать, прям аж дым из ушей ; я боюсь, не подорвался бы, все-таки не молод уже. Страсти к кинопроизводству в нем много, а вот чувства меры не хватает.
так что включайте, дорогие почитатели таланта, "режим ожидания". к тому же еще неизвестно, чего мы в результате дождемси . я в плане конечного результата больше надежд возлагаю на Бо и на Абханю, особенно.
Мне кажется, что Саня уже давно созрел для мощной драматической роли, но нет на него второго Сантоши, а с нынешним он работать вряд ли будет. Там непреодолимые разногласия на почве старых обид, плюс Радж Кумар нынче в творческом кризисе. хде взять режиссера, способного сотворить из Саньки нечто особенное...?????
Про Патхаковский Right Yaa Wrong Ирфаша сказал недавно в интервью, что фильм предельно простой, коммерческий и для широкой аудитории. Когда Ирфан говорит такие вещи, значит, кино и вправду незатейливое; по-крайней мере я Ирфахину доверяю, он всегда честно говорит, "как обстоят дела" .
то, что Саня взял за основу своего амбициозного проекта "Телохранителя" с Кешей - это очень даже хорошо, но не наломал бы дорогостоящих дров наш Пух.
Он ведь каждым своим проектом загорается на полном серьезе, а результат зачастую весьма плачевен; все перечислять не буду, достаточно назвать Kaafila (2007); Teesri Aankh (2006); Khel (2003). Ошибка при выборе сценария.
Если сравнивать с историей, рассказанной в Gadar: Ek Prem Katha (2001) так, вообще, день и ночь. Gadar сработал и на уровне добротного сценария, и режиссура у него крепкая, и музыка такая, что и по сей день цепляет. The Hero: Love Story of a Spy (2003) получился во многих отношениях гораздо слабее, хотя фильм неплохой сам по себе.
мдя... ну да ладно... главное, что Санька счастлив и весь в работе. а че-нить эпохальное пущай новое поколение ваяет . я же для спокойствия душевного пересмотрю че-нить старенькое, классическое .
похоже мы научились его вообще не выключать. С Бо мы уже давно больших надежд не связываем - ну выйдет что-нить когда-нить - и то хорошо.. Из пяти фильмов хоть что-то да должно выйти. Абханя.. Тоже начинаются подвижки, но пока надеюсь не слишком значительные - хотя Дева уже с октября аж на декабрь передвинули.
Отправлено: 31.07.08 16:58. Заголовок: Tony пишет: Саня во..
Tony пишет:
цитата:
Саня вон как рванул своего Мэна снимать, прям аж дым из ушей ; я боюсь, не подорвался бы, все-таки не молод уже
Я так поняла сюжет по фильму "Телохранитель" с Кевином Костнером и Уитни Хьюстон...не мог найти другой, я обажаю Кевина и теперь поневоле сравнивать придется...и боюсь не в пользу Санни...Слишком тот голливудский хит, и к тому же песни Уитни забойные пела, такие не перепеть...
Отправлено: 31.07.08 17:16. Заголовок: Ману пишет: такие н..
Ману пишет:
цитата:
такие не перепеть...
Дык Шилпа не буит петь, она буит на скрыпке играть и танцевать, очевидно.. Не, я не вижу в этом катастрофы, и так и так хорошо. Да и потом еще неизвестно, насколько близок к тексту этот ремейк, может еще не все так страшно..
Дык Шилпа не буит петь, она буит на скрыпке играть и танцевать, очевидно
Это понятно, что строить Ванессу Мей...но тот фильм именно теми песнями и взял...надеюсь они подготовили изюминку...и Санни будет не только мускулами играть, но сможет *достать* свое оружие ту наивность и нежность, что была в Бетабе...а на счет Шилпы вообще не задумываюсь...она в паре с ним здорово сошлась, после Шри она преуспела...
Все даты в формате GMT
3 час. Хитов сегодня: 0
Права: смайлы да, картинки да, шрифты нет, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация вкл, правка нет